Ημερολόγια τοίχου

Καλησπέρα αγαπημένες φίλες και φίλοι,
Να ευχηθώ ολόψυχα Καλό μήνα Φλεβάρη σε όλους σας. Χρειαζόμαστε έναν όμορφο και φιλικό μήνα για να προχωρήσουμε τα βήματά μας.

Τι έχουμε σήμερα; 
Σήμερα θα σας δείξω κάποια μικρά Ημερολόγια τοίχου που έφτιαξα με ευκαιρία του νέου χρόνου. Ομολογουμένως δεν είχα ξανά ασχοληθεί με το αντικείμενο και έτσι να είστε επιεικείς στις κριτικές σας :) :)

Πάμε λοιπόν να δούμε:

Ημερολόγια Τοίχου

Έφτιαξα τρία Ημερολόγια σε τρεις διαφορετικούς σχεδιασμούς.
Στη διάθεσή σας λοιπόν

Εικόνα 1



Εικόνα 2

Εδώ, στην Εικόνα 2, έχουμε ένα ημερολόγιο τοίχου με επιπρόσθετο μπλοκάκι σημειώσεων



Εικόνα 3


Αυτά ήταν φίλες και φίλοι τα ημερολόγια που εμπνεύστηκα και έφτιαξα. Μακάρι να συνοδεύουν το πέρασμα της χρονιάς μας με ευλογία, υγεία και ότι όμορφο έχουμε στα όνειρά μας.

Καλό μήνα 







Έκδοση στα Αγγλικά

Σχόλια

  1. Μπράβο φίλε Γιάννη συνεχίζεις κάθε φορά να μας γοητεύεις με τις υπέροχες δημιουργίες σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου, σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ φίλε. Μικρές δημιουργίες σε κάτι διαφορετικό. Να έχουμε καλή χρονιά. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Και του χρόνου να είσαι καλά. Πάντα να τολμάς να φτιάχνεις ό,τι η φαντασία σου σε προστάζει.
    Καλό μήνα Γιάννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλό σου μήνα.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου αλλά και αυτήν τη θετική αύρα που πάντα συνοδεύει την παρουσία σου εδώ. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφα και πρακτικά.... μ αρέσει πολύ το 2 με το παράθυρο !!!
    Να είσαι καλά να δημιουργείς ομορφιές !!
    Καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ράνια μου,
      να είσαι καλά αγαπητή φίλη. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τη στήριξη. Καλό μήνα να έχουμε και να δημιουργούμε.

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα τα ημερολόγια, Γιάννη μου. Ο τρόπος που χρησιμοποιείς τα γλωσσοπίεστρα είναι φανταστικός! Και μου αρέσει που εξελίσσεις την τεχνική του ντεκουπάζ. Χίλια μπράβο, φίλε μου. Πολλά φιλιά και καλό μήνα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παλεύω Μία μου! Και έχω εσάς, αγαπητούς δασκάλους και υποστηρικτές στην παρουσίαση γνώσεων και εμπειρίας. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μία μου, να είσαι καλά, καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  5. Γιάννη μου από αυτά μπορούμε να δώσουμε σε όποιον θέλει. Ένα μου φτάνει, τα υπόλοιπα αν και φυσικά ειναι όλο δικά μου μπορείς να τα δώσεις. χαχαχα
    Πολύ όμορφα
    Καλημέρα εκεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα Μάνια μου εντάξει, τα συμφωνήσαμε! Φιλάκια πολλά και ευχές εκεί για μια όμορφη βδομάδα.

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία Γιάννη μου! Με ότι κατά πιαστείς πετυχαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ειρήνη μου που σου άρεσαν. Ειλικρινά είσαι από τους ανθρώπους που περνάς την αύρα σου στην καρδιά του. Να είσαι καλά. Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Γιάννη μου το 2ο δαγκωτό! Όλα έχουν την χάρη τους μα...έλα που μου αρέσουν τα παραθύρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα Γεωργία μου δεκτό. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά, καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
    2. Κανεις πολύ καλά που δοκιμάζεις και διαφορετικά πράγματα.. φίλε μας το αποτέλεσμα σε αποζημίωσε...αν δεν τολμήσεις πως θα ξέρεις αν θα μπορούσες να τα καταφέρεις ε; τα ημερολόγια σου έγιναν πολύ ωραία για πρώτα.. σίγουρα θα εξελίξεις την τεχνική σου και σε άλλες δημιουργίες..και μένα μου άρεσε το ημερολόγιο με το παράθυρο ένα κλικ παραπάνω..
      Να περνάς όμορφα καλή συνέχεια με ότι κάνεις ..καλό σου μήνα.. !!😊

      Διαγραφή
    3. Ρούλα μου,
      σε ευχαριστώ καλή μου φίλη! Χαίρομαι που μπόρεσες να το βρεις όμορφο. Ναι, προσπαθούμε να δώσουμε στην καθημερινότητά μας μια θετική αύρα και ομορφιά. Το έχουμε όλοι ανάγκη. Να είσαι καλά για τα ζεστά σου λόγια.

      Διαγραφή
  8. Και του χρόνου, Γιάννη μου! Να είμαστε καλά να μοιραστούμε υπέροχες δημιουργίες!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλόδεχτη η ευχή σου Αλεξάνδρα μου. Και πολύ αναγκαία να σου πω. Καλησπέρα κορίτσι μου και πάμε δυνατά.

      Διαγραφή
  9. Φανταστικά ημερολόγια συγχαρητήρια Γιάννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Ευχαριστώ πάρα πολύ Νατάσα μου! Να είσαι καλά για τα ζεστά σου λόγια. Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου