Προσόψεις Σπιτιών: Αιγαιοπελαγίτικο



Θα συνεχίσω σήμερα τις παρουσιάσεις μου εδώ στο ΤΕΧΝΟΣΠΙΤΟ με μια ακόμα Πρόσοψη Σπιτιού. Η προτίμηση διακοσμητικά σε αυτές, έχει να κάνει με το σημαντικό τους πλεονέκτημα της εξοικονόμησης χώρου καθώς μπορούν άνετα να κρεμαστούν σε τοίχους χωρίς να καταλαμβάνουν ζωτικό χώρο στο σπίτι.

Αυτή τη φορά θα παρουσιάσω κάτι επίσης διαφορετικό:

Αιγαιοπελαγίτικο Σπίτι


Εικόνα 1

Στην Εικόνα 1 βλέπουμε τον διαμορφωμένο ξύλινο καμβά πάνω στον οποίο δούλεψα για την διαμόρφωση της πρόσοψης. Το Υλικό μας είναι νοβοπάν η μεγάλη βάση και τα πλαϊνά χοντρό ελαφρύ ξύλο.

Εικόνα 2
Έχω ξαναπεί ότι σε τέτοιες κατασκευές, τα πάντα ξεκινούν από ένα καλά μελετημένο σχέδιο γεωμετρικό πάνω στο οποίο θα δουλέψουμε. Ήδη λοιπόν εδώ έχουμε ξεκινήσει με την διαμόρφωση των παραθύρων και της κεντρικής πόρτας.

Εικόνα 3

Εδώ έχουμε τελειώσει με την οριοθέτηση των σκελετών της εισόδου και των δύο παραθύρων όπως και με την επίστρωση της μικρής μας αυλής.

Εικόνα 4

Στην Εικόνα 4 βλέπουμε ότι έχει ξεκινήσει ο χρωματισμός καθώς και η διαμόρφωση του χώρου της αυλής στα δύο της άκρα.

Εικόνα 5

Στην Εικόνα 5 το έργο έχει προχωρήσει αρκετά. Έχουν διαμορφωθεί και βαφτεί τα παράθυρα, η πόρτα και ήδη είναι σχεδόν έτοιμοι και οι μικροί πάγκοι στην αυλή μας. Επίσης πάνω δεξιά ήδη έχει διαμορφωθεί και η καμινάδα, την οποία θα δούμε αργότερα.

Η Τελική ολοκληρωμένη Εικόνα

Για να μην σας κουράζω πλέον με τεχνικές και κατασκευαστικές λεπτομέρειες πάμε να δούμε την τελική μορφή του έργου μας.

Εικόνα 6

Εδώ βλέπετε την πρόσοψη στην τελική της μορφή. Δεξιά έχει χτιστεί η καμινάδα. Επίσης έχω κατασκευάσει μια μικρή ξύλινη κρεβατίνα πάνω από την είσοδο για να αναρτήσουμε το "φυτό" μας, το οποίο ξεκινά από την γλάστρα δεξιά της εισόδου. Οι πάγκοι έχουν διαμορφωθεί για να διακοσμηθούν κατάλληλα και έχουν κοπεί και αποθηκευτεί αντίστοιχα και τα ξύλα για το τζάκι μας.

Εικόνα 7
Στην εικόνα 7, ακόμα μια γενική άποψη της πρόσοψης με άλλη γωνία για να αναδειχθεί το τρισδιάστατό της.

Εικόνα 8

Στην Εικόνα 8 έχουμε σε μερική άποψη το αριστερό μέρος της πρόσοψης για να αναδειχθούν οι λεπτομέρειες.

Εικόνα 9

Στην Εικόνα 9 έχουμε αντίστοιχη μερική άποψη της αριστερής μεριάς της πρόσοψης για τον ίδιο λόγο.

Εικόνα 10

Τέλος μια κοντινή λήψη στην κεντρική είσοδο. Να σημειώσουμε ότι η πρόσοψη έχει "σοβατισθεί" κανονικά με το αντίστοιχο υλικό και τα ξύλινα μέρη έχουν επιστρωθεί με βερνίκι γυαλιστικό.

Ελπίζω να σας αρέσει Φίλες και Φίλοι.

Σχόλια

  1. Σε αυτό το σπιτάκι θέλω να μείνω το καλοκαίρι και να απολαμβάνω τον καφέ και το μπανάκι μου! Ναι, ακριβώς σε αυτό. Το φαντάζομαι μέσα σε ένα καντούνι στρωμένο με μεγάλες πέτρες! Υπέροχη η κατασκευή σου, φίλε Γιάννη. Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς. Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μία μου ! πόσο όμορφα όνειρα ε ! τώρα να σου πω ότι θα διαφωνήσω θα είναι ψέμμα. Και η αλήθεια είναι ότι αυτά τα όνειρα που περιγράφεις με ωθούν στην έμπνευση και την κατασκευή αυτών των σπιτιών. Ειλικρινά.
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου. Να είσαι καλά σε όλα.

      Διαγραφή
  2. Είναι υπέροχο, ζεστό και νησιώτικο , θαύμασα τα καθιστικά εκατέρωθεν που είναι ακριβώς όπως τα βλέπεις σε νησιώτικα σπίτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου χαίρομαι που σου άρεσαν ! να πω την αλήθεια αυτά τα καθιστικά μου άρεσαν και εμένα, να ευλογήσω τα γένια μου χαχαχαχχα. Το λέω ξέρεις με την έννοια να τα είχαμε να τα ζούσαμε. Ευχαριστώ πάντα για τα καλά και υποστηρικτικά σου λόγια. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Νομίζω ότι στο φυτό σου χρειάζεται μία γλάστρα.Και το καλάθι να μπει κάτω από την καμινάδα και το γκιούμι εκεί που είναι το καλάθι. ...κάτι δεν μου κολλάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Θα απαντήσω εγώ που το βλέπω όπως εσύ σαν θεατής. Γλάστρα υπάρχει είναι τσιμεντένια όπως είναι στα νησιά. Και το πήλινο είναι πάνω στο χτιστό τραπεζάκι με τον χτιστό πάγκο του δίπλα για κάθισμα. Η καμινάδα είναι του εσωτερικού τζακιού. Βγαίνουν στα σπίτια αυτά τα νησιώτικα έξω από το σπίτι. Σωστά Γιάννη τα κατάλαβα;;

      Διαγραφή
    2. Ναι έτσι είναι. Είναι οι παλιές καμινάδες παιδιά. που βγαίνουν εξωτερικά από το σπίτι και εντοιχίζονται με κάποιο τρόπο. Κική μου, τώρα να αλλάξω την καμινάδα δεν ...μπορώ.
      Κική ευχαριστώ για το σχόλιο και τις παρατηρήσεις.
      Άννα μου ευχαριστώ και εσένα για τις διευκρινίσεις.
      Σε κάθε περίπτωση οι αλλαγές είναι μέσα στο πρόγραμμα.

      Διαγραφή
  4. Ειλικρινά,Γιάννη μου,δεν εχω λόγια!
    Φοβερή η πρόσοψη σπιτιού που έφτιαξες και υπέροχη κατασκευή! Σε συγχαίρω γιά την υπομονη σου και για όλες τίς πανέμορφες λεπτομέρειες!Και πόσο όμορφα τό στολισες!!Μπράβο σου!!!Καλά Χριστουγεννα καί καλή Χρονια σου εύχομαι!
    Καλά νά περασετε με τους αγαπημένους σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα, τα λόγια σου για μένα πολύ σημαντικά λόγω της πείρας σου στα διακοσμητικά. Ειλικρινά σε ευχαριστώ. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε. Να είσαι καλά, να έχεις Καλά Χριστούγεννα.

      Διαγραφή
  5. Ωωωωωωωωωωωω τώρα εντυπωσιάστηκα!! Σαν αυτές που βλέπεις στα νησιά μας είναι η πρόσοψή σου. Και καλάθι; Και ξύλα; Ε θα μας τρελάνεις. Και μ'αρέσει το πεζούλι για καθισιό και το τραπεζάκι που έχεις το πήλινο για τον καφέ...Φοβερό! Και η τσιμεντένια σου γλάστρα με την περικοκλάδα υπέροχη!!
    Μπράβο Γιάννη...μπράβο...μπράβο ....μπράβο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, ταξιδεύω με τα όνειρα και τις σκέψεις σου. Και ευχαριστώ για τα αισθήματά σου. Δεν ξέρω αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι μου άρεσε και μένα πάρα πολύ και το θεωρώ το πιο πλήρες ως κατασκευή και έμπνευση.
      Προχωράμε καλή μου φίλη με ιδέες και κέφι.
      Και πάλι σε ευχαριστώ για όλα σου.

      Διαγραφή
  6. Y-ΠΕ-ΡΟ-ΧΟ!
    Εντυπωσιακότατο!
    Μπράβο, Γιάννη! Έκανες θαυμάσια δουλειά και το αποτέλεσμα σε δικαίωσε απόλυτα!
    (Και τώρα μιλώ ως Αιγαιοπελαγίτισσα, ε?!)
    ;-)
    Να είσαι καλά! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Συριανή εκλεκτή φίλη ! Γιάννα μου καλώς όρισες με την αύρα την Κυκλαδίτικη. Το απέδωσα καλά ; πως το είδες ; κάτι έκανα ναι ;
      Χαίρομαι που σου άρεσε Γιάννα μου. Να είσαι καλά, να έχετε καλά Χριστούγεννα με όλες μου τις ευχές.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Hello, Giannis
    How wonderful, I love everything, has even the smallest detail. Awesome
    My congratulations, applause, applause and reverence.
    Kisses and Merry Christmas in the company of your loved ones.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hi dear Ana !
      thank you very very much my dear friend for your kind words and your excellent wishes.
      Many kisses and wishes from me for Christmas for all of you.

      Διαγραφή
  8. Πολλά όμορφο
    μου άρεσε που υπάρχει το μπλε και άσπρο τα χρώματα της Ελλάδας μας
    μου άρεσαν και όλες οι λεπτομέρειες το καλάθι τα ξύλα από κάτω το πήλινο αγγείο κλπ κλπ αλλά και ως αποτέλεσμα
    ακόμα και πρασινάδα έβαλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, προσπάθησα να είναι όσο πιο αληθοφανές γίνεται. Το αγάπησα να σου πω την αλήθεια. Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη για τα καλά σου λόγια.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  9. Και μέσα στο καταχείμωνο ο Γιάννης μας ταξιδεύει στο καλοκαιράκι με το μελτέμι να μας φυσάει και εμείς να ρεμβάζουμε στην αυλή.
    Μου θύμισες ένα σπίτι που έμενα στη Μυτιλήνη, έτσι είχε πάγκους χτιστούς έξω και καθόμουν εκεί και έγραφα, τα χρώματα διαφέρουν λίγο, εκεί δεν έχουν μόνο το γαλανόλευκο των Κυκλαδίτικων νησιών αλλά και πράσινο να ταιριάζει με τις ελιές.
    Μικρότερη η αδερφή μου μάζευε σπιτάκια παραδοσιακά που πουλούσαν στα τουριστικά είδη και έτσι της έφερνα απ' όπου πήγαινα, σπιτάκια, εκκλησάκια, ανεμόμυλους. Ολόκληρο χωριό έφτιαξε! Φίλε μου ξύπνησες πολλές αναμνήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες τώρα !
      τι όμορφες νοσταλγίες είναι αυτές ; τελικά είστε στην οικογένεια φίλε μου άνθρωποι ευαίσθητοι. Και εσύ με τα γραπτά σου και η αδελφή σου με τα σπιτάκια της. Πανέμορφα θα είναι.
      Χαίρομαι ειλικρινά που κατάφερα να ξυπνήσω μέσα σου τέτοια ομορφιά. Για μένα η καλύτερη ανταμοιβή φίλε μου.
      Να έχεις καλά Χριστούγεννα με τις ευχές μου.

      Διαγραφή
  10. Ωωωω...να ξαποστάσω στο πεζούλι του γυρνώντας από τη θάλασσα, να με κεράσεις ένα υποβρύχιο και να πιάσουμε ψιλή κουβέντα με το απέραντο γαλάζιο στα πόδια μας.
    Αυτό μου βγάζει το νησιώτικο σπίτι σου Γιάννη μου, που κατασκεύασες τέλεια χωρίς να παραλείψεις την παραμικρή λεπτομέρεια.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου !
      τι λες τώρα ! καλόδεχτη Κυρά μου ! και υποβρύχιο, και νεράκι, και γλυκό τριαντάφυλλο. Και αντίκρυ το πέλαγος. Και εμείς να ανοίγουμε κουβέντα για μυθιστορήματα και νουβέλες και να προσεγγίζουμε χαρακτήρες.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για την αγκαλιά με τα υπέροχα συναισθήματα.
      Καλή σου συνέχεια.

      Διαγραφή
  11. Εγώ το θέλω προσωπικό στέκι για "δύο" , καταφύγιο στα όνειρά μου χειμώνα καλοκαίρι....

    Μπράβο Γιάννη μας που διαθέτεις τον ίδιο βαθμό αισθητικής αντίληψης και επιτυχούς χειροποίητης απεικόνισης και για "αρχοντικά" παλάτια και για μικρά παραδοσιακά αιγαιοπελαγίτικα σπιτάκια .Η τέχνη στα χέρια σου όρια δεν έχει.

    Τον θαυμασμό μου και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου,
      αυτό που περιγράφεις και ονειρεύεσαι είναι φυσικά το ιδανικό. Ο Άνθρωπος οφείλει να κάνει όνειρα. Χωρίς να αεροβατεί όμως να κάνει όνειρα. Έστω και προχωρημένα.
      Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου και η στήριξή σου. Η Συμπόρευση στα όνειρα.
      Να ευχηθώ τα καλύτερα Λυγερή μου στα όνειρά σου.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  12. Θα πίνω καφέ μαζί με τη Μία το καλοκαίρι φίλε Γιάννη.
    Μου άρεσε που το έκανες για τον τοίχο και δεν πιάνει χώρο.
    Μπορείς να κάνεις τέτοιες κατασκευές μέσα σε παλιά συρτάρια.
    Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου θύμισες τώρα Ρένα!!!θυμάσαι τα συρτάρια;καταπληκτική ιδέα!!φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Ρένα !!!!!!
      πωπωπωπωπω τι ιδέα μου έδωσες τώρα βρε κορίτσι μου !!!!!
      Είδες που λένε ότι το γυναικείο μυαλό είναι άπαιχτο. Και έχω κατά νου να κάνω ένα κουκλόσπιτο. Να η λύση λοιπόν.
      Σε ευχαριστώ πραγματικά για την πρόταση.

      Διαγραφή
  13. Γιάννη μου, εξαιρετικό!
    Σε παρακολουθώ και από το φεισμπουκ!
    Υπεροχα δημιουργηματα και λογοτεχνικα αλλα και στα χειρωνακτικα!

    καλες γιορτες
    να περασετε ομορφα
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κική μου,
      σε ευχαριστώ πολύ καλό μου κορίτσι ! να είσαι πάντα καλά. Καλά Χριστούγεννα να έχεις με όμορφα όνειρα.

      Διαγραφή
  14. Καταπληκτικό Γιάννη!!!ένα τέτοιο σπίτι θέλω!!!να κάθεσαι στο πεζούλι να πίνεις καφέ και να αγναντεύεις τη θάλασσα!!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δέσποινά μου,
      αχ ωραίο όνειρο έτσι ; θα ήταν πραγματικά μαγικό. Δεν πειράζει. Ας είμαστε καλά και ας το βιώνουμε στις καρδιές μας.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  15. Από τι είναι η επίστρωση του δαπέδου της αυλής?
    Να πας να φέρεις λίγα ξύλα απ έξω για το τζάκι, πότισε λίγο και το φυτό ααα ναι και να πας να μαζέψεις με το πανέρι λίγα πορτοκάλια !!! Αμα τις τελειώσεις όλες τις δουλειές χωρίς μουρμούρα ίσως στου φτιάξω γλυκό του κουταλιού πορτοκάλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια !!!! χαχαχαχαχαχαχα
      λοιπόν, η αυλή έχει ταπετσαρία κολημμένη με την υφή που βλέπεις.
      Ξεκινάω με τον Άρη για ξύλα ! θα ποτίσω και το φυτό λιγουλάκι και περιμένει η πορτοκαλιά να μαζέψουμε πορτοκάλια.
      Γλυκό πορτοκάλι θα φτιάξεις και θα πεις και ένα τραγούδι ωραίο Χριστουννιάτικο. Νάμαστε ξηγημένοι ! τόσες δουλειές έκανα. !
      Φιλάκια πολλά χεχεχε.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου