Πρόσοψη Σπιτιού #2



Καιρό έχουμε να τα πούμε από εδώ ναι ; ομολογώ ότι είχα ένα "κατασκευαστικό" διάλειμμα. Να πάρουμε κάποιες ανάσες. Να οργανωθώ καλύτερα. Να ψάξω καινούργιες εμπνεύσεις.

Επανέρχομαι σήμερα σε μια κατηγορία δημιουργίας που την έχω επαναλάβει. Όμως αυτή τη φορά επανέρχομαι με κάτι καινούργιο.

ΠΡΟΣΟΨΗ ΣΠΙΤΙΟΥ

Μια δεύτερη στη σειρά κατασκευή. Για πάμε να την δούμε.

Εικόνα 1
Εν αρχή είναι η ....βάση μας ! το πλαίσιό μας. Όπως ακριβώς το βλέπετε εδώ.

Εικόνα 2

Αστάρωσα την "πλάτη". Έκανα το σχέδιο. Στήθηκαν τα σκαλάκια.

Εικόνα 3
 Ξεκίνησαν οι πρώτοι χρωματισμοί....

Εικόνα 4

Αισίως φτάνουμε στο τέλος της δουλειάς !
Το παράθυρο διακοσμήθηκε εσωτερικά με κουρτίνες, μπήκε τζάμι προστατευτικό και κλείστηκε. 


Εικόνα 5


Για δείτε το τώρα λοιπόν εδώ. Στην εικόνα 5 η τελική του μορφή.
Και φυσικά σας έχω μια έκπληξη.
Για δείτε !



Εικόνα 6


Να που μπήκε με το προηγούμενο !
Να πως μπορεί στον τοίχο μας να δημιουργήσουμε μια υπέροχη "γειτονιά" !
Το έχω υπόψη μου ναι.....





Σχόλια

  1. Τι να πρωτοπεί κανείς! Υπέροχα τα σπιτάκια σου!!! Ταίριαξαν οι γειτονιές! Γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, σου άρεσαν; σε ευχαριστώ πολύ καλή μου. Να είσαι καλά για τις ευχές σου. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Μα τι όμορφα που είναι!!!πως μου αρέσουν αυτά τα σπιτάκια με τα λουλούδια στο μπαλκόνι τα ξύλινα πορτοποράθυρα!!!υπέροχα!!!η οδός έρωτα όλα τα λεφτά!!καλή συνέχεια!!άντε να δούμε να μεγαλώνει η γειτονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα, λες να την μεγαλώσω ; όμορφο ακούγεται. Το έχω σκοπό. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε. Καλή μας συνέχεια με ευχές.

      Διαγραφή
  3. Ωραία ιδέα η γειτονιά σου Γιάννη. Ωραίο και αυτό το σπίτι, μάλλον η πρόσοψη σπιτιού. Ναι είναι ταιριαστά μεταξύ τους τα κρεμαστά σου. Μπράβο σου μπράβο
    Καλή συνέχεια στη γειτονιά σου.
    Πάντα δημιουργικός με ευφάνταστες κατασκευές.
    Καλή συνέχεια Γιάννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου,
      το παλεύουμε ! να ομορφύνουμε το χώρο μας και λίγο τη ζωή μας. Να νιώθουμε δημιουργικοί. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την στήριξή σου.
      Καλό βράδυ καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  4. Έχεις εξελιχθεί πολύ Γιάννη,μπράβο. Ωραία φινιρίσματα, αρμονία στα χρώματα. Έχεις γίνει εξπέρ στις κατασκευές. Και η ιδέα της γειτονιάς πολύ πρωτότυπη.
    Είναι μόνο διακοσμητικό ή χρησιμεύει κάπου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου !
      ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και τη χαρά που μου χαρίζεις.
      Είναι απλά διακοσμητικό τοίχου Μαρία μου, δεν έχει άλλη χρήση. Σκοπεύω να φτιάξω μια μικρή γειτονιά από τέτοιες προσόψεις για τον τοίχο.
      Καλό Σ/Κ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Γιάννη! Καλώς σε βρήκα!
    Πανέμορφα τα σπιτάκια σου και υπέροχες όλες οι λεπτομέρειες που τα στόλισες! Θαύμασα τον φάρο και λάτρεψα το ξωκλήσι στον βράχο! Μα πόσο όμορφο!!! Καλη συνέχεια στις εκπληκτικές δημιουργίες σου! Καλο Σ/Κ!
    http://decdimisaussi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου φίλη ! χαίρομαι που είσαι εδώ και επίσης χαίρομαι και για τα ενθαρρυντικά σου λόγια.
      Σε ευχαριστώ πολύ. Τρέχω στο μπλογκ σου.
      Καλό Σ/Κ να έχεις.

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο και το δεύτερο σπιτάκι σου, Γιάννη μου!
    Και βέβαια να συνεχίσεις, φτιάχνοντας μια όμορφη γειτονιά!
    'Εχω κι εγώ μιά τέτοια συλλογή από προσόψεις αλλά είναι αναμνηστικά από τα διάφορα ταξίδια μου. Τα δικά σου είναι και χειροποίητα!!
    Καλή συνέχεια, φίλε μου και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου τελικά είναι πολύ όμορφες αυτές οι προσόψεις. Έχω και εγώ μία έτοιμη αλλά είναι υπέροχη. Θα την προσθέσω και αυτή.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση που μου δίνεις.
      Καλό σου μεσημέρι.

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Φιορίνα, από δικό μου λάθος αφαιρέθηκε το σχόλιό σου. Αν έχεις την καλοσύνη, ρίξε μια επανάληψη. Συγγνώμη για το λάθος "κλικ".

      Διαγραφή
    2. Δεν πειραζει Γιαννη μου για το λαθάκι.
      Εκείνο που έλεγα λοιπόν στο σχόλιο μου, είναι οτι τη ζήλεψα την κατασκευή σου. Φτιάχνεις τόσο όμορφα και εμπνευσμένα πραγματάκια που μου αρέσουν πολύ!
      Σε χαίρομαι πραγματικά, πόσο πολυπλευρο ταλέντο είσαι !!
      Συνεχισε έτσι 👍👍👍👍

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ Φιορίνα !!! να είσαι καλά !!! προσπαθώ να δίνω ομορφιά λίγο στο χώρο μας αλλά και στις δημιουργικές μας στιγμές. Ευχαριστώ πολύ για την παρότρυνση και το σχόλιο. Καλή συνέχεια. Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Εγώ κάθε φορά που έρχομαι εδώ ,τα χαζεύω μαγεμένη όλα απ' την αρχή σαν να είναι η πρώτη φορά.Μαγεύομαι από ομορφιά και όχι μόνο.

    Να !η σημερινή σου πρόσοψη σπιτιού , με πήγε στο παλιό μας σπίτι.Το ίδιο ακριβώς .Εκεί όπου μεγάλωσα ,έπαιξα και έζησα και το πρώτο μου φλερτ σε ηλικία 13 ετών.
    Φυσικά κατεδαφίστηκε( έγινε πολυκατοικία ) και παρέσυρε μαζί του τα υπέροχα χρόνια της αθωότητας. Σε ένα από τα διαμερίσματά του συνεχίζω να ζω κι έχω την τύχη να συναντώ παλιούς και μεγαλύτερους από εμένα που δεν με φωνάζουν πια "λυγερίτσα" αλλά μου λένε καλημέρα "κυρία Λυγερή" και γω τους την ανταποδίδω με χαμόγελο...

    Τι θα γίνει με Εσένα ρε Γιάννη ; μέχρι που θα φτάσει η συγκίνηση που μου προκαλείς λες και το κάνεις επίτηδες; Ή μήπως ;;;;;;

    Έλα καλή μας εβδομάδα ,να την βγάλουμε και αυτή .Να την σώσουμε από τα απρόοπτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου,
      ξέρεις πόσο χάρηκα την τελευταία σου ερώτηση ε ;
      αυτό το διαζευτικό ερωτηματικό. Λες και είναι βγαλμένο από ταινία μυστηρίου ή θρίλερ ένα πράμα. Ειλικρινά έτσι δένει.
      Είχαμε τότε την ευλογία να ζήσουμε σε τέτοιες γειτονιές. Ίσως να μην εκτιμήσαμε όπως έπρεπε και αφήσαμε αυτά τα σπιτικά να καταστραφούν στο διάβα του χρόνου.
      Χαίρομαι όμως που εξακολουθείς να ζεις στην ίδια γειτονιά, στη νέα όψη εκείνου του παλιού σου σπιτιού.
      Και εγώ έχω όνειρο ζωής την ανοικοδόμηση του πατρικού μου ώστε να ξεκινήσει την νέα του στράτα.
      Μου αρέσει να μοιράζεσαι τα αισθήματά σου εδώ όμορφα.
      Με τιμάει αυτό να ξέρεις.
      Με συγκίνησες, όπως πάντα.
      Τα φιλιά μου, καλή σου βδομάδα κορίτσι μου. Πάμε γερά.

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία πρόσοψη ,και των δύο σπιτιών.Μου θυμίζουν λίγο το σπιτάκι μου στο χωριό ,εκεί που γεννήθηκα. Το γκρέμισε ο σεισμός και δεν το ξαναφτιαξα. Η κρίση!!! !!!Να είσαι καλά Γιάννη ,εύχομαι καλή συνέχεια ,να μεγαλώσει η γειτονιά σου. Να βάλεις και καρέκλες όπως τότε να πίνουν το καφέ τους οι γείτονες!! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μεταξία μου τι όμορφες εικόνες περιγράφεις ! μου έδωσες ιδέα τώρα ναι ; και μάλιστα όμορφη ιδέα. Θα το δω στην επόμενη κατασκευή.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου και τα όμορφα λόγια σου. Καλησπέρα.

      Διαγραφή
  10. Ουάου (πάλι)! Υπέροχα, Γιάννη μου! Προοδεύεις με πολύ γρήγορους ρυθμούς, δεν προλαβαίνω να ζηλέψω! 😄😄😄
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου,
      να είσαι καλά ψυχή μου ! σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ! το παλεύουμε όσο μπορούμε.
      Καλή συνέχεια να έχεις σε ότι όμορφο δημιουργείς.

      Διαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφα και τα δυο!
    Μια ιδανική γειτονιά θα φτιάξεις αν συνεχίσεις!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Μαρία μου,
      ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τα λόγια σου. Να έχεις όμορφο ξημέρωμα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  12. ναι ... μην το κουράζουμε ... δικό μου και αυτό :)
    φιλι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κρατώ λίστα εγώ Μάνια μου !!! κρατώ ! την καλησπέρα μου και ευχαριστώ πολύ !!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο μου αρέσουν τέτοιες κατασκευές, τώρα τελευταία με έπιασε μία...μανιούλα για κάτι τέτοια .Γιάννη μου θαυμάσια δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Γεωργία μου ! Τα λόγια σου με τιμούν και με γεμίζουν χαρά να το ξέρεις. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφο τα σπίτια σου
    και το όνομα της Οδού ωραία ιδέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε Δελφινάκι μου ;
      σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά. Τις ευχές μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου