Η Βικτωριανή Κατοικία: Ολοκλήρωση και ...Εγκαίνια


Φίλες και Φίλοι, ναι, ήρθε η ώρα, όπου η ΒΙΚΤΩΡΙΑΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ, της οποίας την κατασκευή παρακολουθήσαμε στα δύο πρώτα της μέρη, έφτασε στο τέλος της.

Νιώθω πραγματικά μεγάλη χαρά, που θα σας παρουσιάσω αυτή τη δημιουργία για τους εξής λόγους: Αισθητικά ως σχέδιο μου άρεσε πάρα πολύ και τεχνικά αποτελεί μέχρι σήμερα την "Ναυαρχίδα" των κατασκευών μου στο κομμάτι της Ξύλινης Μικρογραφίας Κατοικίας.

Η Όλη κατασκευή έχει διαστάσεις σε εκατοστά, Μήκος: 50, Πλάτος 25 και Ύψος 65.
Το δε βάρος της είναι 7,5 κιλά.

Πάμε λοιπόν να δούμε τα τελευταία στάδια κατασκευής μέχρι την τελική της μορφή:

ΒΙΚΤΩΡΙΑΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ

ΤΟ ΔΩΜΑ

Εδώ θα σας δείξω την κατασκευή του Δώματος στην Κατοικία μας.

Εικόνα 1
Στην Εικόνα 1 έχει ξεκινήσει η κατασκευή του στηθαίου της ταράτσας πάνω στην οποία θα κατασκευαστεί το Δώμα. 


Εικόνα 2

Η Κατασκευή του Δώματος έχει ήδη ξεκινήσει όπως και ο σχεδιασμός της πρόσοψης.


Εικόνα 3
Στην Εικόνα 3 βλέπουμε ότι ήδη έχει χτιστεί το Δώμα και ξεκινάει η επένδυση στην πρόσοψη.

Εικόνα 4

Στην Εικόνα 4 βλέπουμε ήδη κατασκευασμένη και την στέγη στο Δώμα.


Εικόνα 5

Στην Εικόνα 5 πλέον έχει ξεκινήσει η τελική μορφή στο Δώμα, με βάψιμο και διακόσμηση. Η Επικάλυψη της στέγης έχει γίνει με Πάστα άμμου σε ανάγλυφη μορφή.


Εικόνα 6

Εδώ έχουμε μια πιο προχωρημένη εξέλιξη στο Δώμα. Έχει ολοκληρωθεί το στηθαίο, βάψιμο, διακόσμηση, το Δώμα και επίσης η κάλυψη της ταράτσας με γυάλινες ψηφίδες μωσαϊκού.

ΟΙ ΚΑΜΙΝΑΔΕΣ ΤΖΑΚΙΟΥ

Εδώ ξεκινάμε την κατασκευή στις δύο κεντρικές και μεγάλες προβλεπόμενες καμινάδες της κατοικίας μας.

Εικόνα 7

Η Πρώτη ατελής φάση της κατασκευής στις καμινάδες



Εικόνα 8

Στην Εικόνα 8 έχουμε τις δύο καμινάδες στην τελική τους μορφή, έτοιμες για τοποθέτηση.



Εικόνα 9
Στην Εικόνα 9, έχουμε έτοιμο το Δώμα με τις Καμινάδες στην τελική τους θέση επεξεργασμένες.

Ο ΑΥΛΙΟΣ ΧΩΡΟΣ της ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Μια τέτοια κατοικία δεν μπορεί να στερείται ενός αύλιου χώρου. Προτίμησα να σχεδιάσω μια μικρή αυλή με την ανάλογη κεντρική είσοδο. Ας την παρακολουθήσουμε:

Εικόνα 10

Αποφάσισα να διαμορφώσω την αυλή σε δύο επίπεδα ύψους.


Εικόνα 11
 Στην Εικόνα 11 βλέπουμε σταδιακά την διαμόρφωση της αυλής και της κεντρικής εισόδου.



Εικόνα 12
Εδώ τα πράγματα είναι πιο εξελιγμένα στην διαμόρφωσή μας.


Εικόνα 13

Στην Εικόνα 13 έχουμε το χώρο της αυλής σε προχωρημένη κατάσταση με μια επίσης μικρή πέργκολα.

Εικόνα 14

Στην Εικόνα 14 έχουμε προχωρήσει αρκετά, έχει τελειώσει η αυλή με την "δεντροφύτευση" και τις στρώσεις σε γυάλινες ψηφίδες μωσαϊκού. Απομένει η κεντρική είσοδος.


Εικόνα 15
Και να στην Εικόνα 15, όπου έχουμε την Κεντρική είσοδο στην τελική της μορφή.

ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ και η ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΡΦΗ του ΕΡΓΟΥ

Είμαι έτοιμος να σας δώσω την τελική εικόνα της κατοικίας μας. Τα Εγκαίνια φυσικά συμπεριλαμβάνουν και ένα ΟΝΟΜΑ για αυτήν. Στα Βικτωριανά λοιπόν πρότυπα ιδού η:

⇰⇰  Sofia's Manor ⇦⇦

(Αφιερωμένη στην σύντροφο της ζωής μου όλα αυτά τα χρόνια...)

Εικόνα 16

Εικόνα 17


Σας αφήνω τώρα να δείτε και να κρίνετε την κατοικία στην τελική της μορφή και εικόνα.

Εικόνα 18.....Νυχτερινή

Εικόνα 19

Εικόνα 20


Εικόνα 21

Εικόνα 22

Η Κατασκευή του έργου κράτησε 72 ημέρες. Ευχαριστώ πολύ για την παρέα και τη δική σας αγάπη σε όλο αυτό το όμορφο δημιουργικό ταξίδι.



ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ

Για τους Cinefil Blogo-φίλους, λήγει αύριο Πέμπτη 10 Μάη και ώρα 12 τα μεσάνυχτα, η προθεσμία αποστολής συμμετοχής στην ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ εδώ:



Σχόλια

  1. Τι υπέροχη κατασκευή είναι αυτή, Γιάννη; Δεν έχω λόγια! Θα πω μόνο πως χαίρομαι που την τιμάς με το όνομα της συντρόφου σου! Κι η Σοφία σου πόσο τυχερή είναι που απέκτησε ολόκληρη Βικτωριανή έπαυλη από τα χεράκια σου! Πολύ ρομαντικό!
    Συγχαρητήρια και περιμένω να δω τι άλλο θα φτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια.
      Αφού δεν μπορούμε να προσφέρουμε στην πραγματική ζωή τα δέοντα ας τα προσφέρουμε στον μικρόκοσμό μας.
      Χάρηκα πολύ που σου άρεσε. Μπορείς να δεις και τα άλλα πράγματα εδώ.
      Τι θα φτιάξω ε ; ε όλο και κάτι έχω στα σκαριά, θα δεις.
      Έίναι όμορφο πράγμα η δημιουργία Κατερίνα μου. Γεμίζεις τις στιγμές σου.
      Καλό σου βράδυ γλυκιά μου και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  2. Το τελικό αποτέλεσμα εντυπωσιακό!
    72 ώρες δουλειάς ε; Άξιζε πάντως τον κόπο. Τί κρίμα να μην είναι αληθινη Γιάννη!
    Η φωταγωγημένη είναι σαν παραμυθένια.
    Να τις χαίρεσαι και τις δυο Γιάννη μου και τη αγαπημένη Σοφία σου και την έπαυλή της.
    Καλή συνέχεια στα επόμενα :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ναι, άξιζε τον κόπο.
      Αληθινή ; αχ Μαρία μου, μήτε στα ...παραμύθια....! κλασική γραμμή όμως έτσι ; εντελώς. Θα της βάλω φωτάκια να την φωτίσουμε τον χειμώνα.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη πάντα για τις ευχές σου, την παρουσία σου και τα γλυκά σου λόγια.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  3. Τι να πω η μαγεμένη ; Η Ιστορία άρχισε σαν παιχνίδι. Προχώρησε ως μάθημα χειροτεχνίας. Συνέχισε προκλητικά σε επίδειξη δεξιοτεχνίας κι αχαλίνωτης φαντασίας, για να ολοκληρωθεί σ' ένα "ποίημα" , ένα αριστουργηματικό έργο χειροποίητο από τα μαγικά σου χέρια .

    Η δε αποθέωση ήλθε κι έδεσε με την α φ ι ε ρ ω σ η στην σύντροφό σου .
    Που κοτάει τώρα να σου πει, ούτε για αστείο, πως δεν την έχεις κάνει βασίλισσα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    φιλιά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Λυγερή μου με τα σχόλιά σου...!
      Η Αλήθεια είναι ότι αν δει κανείς εδώ, την πορεία των κατασκευών θα δει και μπορεί να διακρίνει αν κανείς αγαπά αυτό που προσπαθεί να κάνει.
      Τι να κάνουμε ; μετατρέπουμε τα όνειρα σε μικρογραφίες καλή μου φίλη μπας και ξεγελαστούμε με την πραγματική ζωή. Δεν βαριέσαι.
      Ε ναι στις κατασκευές των σπιτιών έδωσα ανάλογα ονόματα, το είχα κάνει και πριν με δύο πολύ συγκεκριμένες μορφές της ζωής μου.
      Τα φιλιά μου κορίτσι μου και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφη που έγινε
    μου άρεσε πάρα πολλά , από την αρχή ως το τέλος
    από τη πρώτη φώτο ως τη τελευταία
    το κάθε της κομμάτι ξεχωριστά
    και σύνολο μου άρεσε πολλά
    μου άρεσε και το χρώμα της

    ξεχώρισα τις φωτογραφίες 14, 15, 17, 18, 19, 21, 22

    μου άρεσε πολλά η νυχτερινή

    με συγκίνησε πολλά το όνομα που έδωσες στη κατοικία σου

    και τούτο που έγραψες

    ⇰⇰ Sofia's Manor ⇦⇦

    (Αφιερωμένη στην σύντροφο της ζωής μου όλα αυτά τα χρόνια...)


    θα περιμένω να δω κι άλλες τέτοιες ομορφιές

    οι παλιές κατοικίες , αρχοντικά, μπαλκόνια κλπ μου αρέσουν πολλά τούτα

    είναι ρομαντικά και θυμίζουν άλλες εποχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι και μένα με συγκίνησε το σχόλιό σου.
      Για κάθε άνθρωπο που δημιουργεί κάτι, τα αισθήματα που αυτό βάζει σε κίνηση σε κάποιον τρίτον είναι ανάσα ζωής.
      Χάρηκα πολύ που ταξίδεψες και ξεχώρισες ιδιαίτερα τα στάδια αυτής της κατασκευής.
      Πολύ πραγματικά.
      Για μένα, τα λόγια σου και τα αισθήματά σου μετράνε πολύ.
      Ναι, έχουμε τα ίδια γούστα.
      Και Θεού θέλοντος, θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς.

      Διαγραφή
  5. ..................................................................................................................................επειδή έμεινα άφωνη!!!
    Τι κατασκευή είναι αυτή Γιάννη; Ξεπέρασες όλες όσες έχεις φτιάξει. Είναι η αρχόντισσα των κατασκευών σου και δικαίως έδωσες το όνομα της αρχόντισσας της ζωής σου!
    Πολύ μου άρεσε ....Πολύ!!!!!!!!!!
    Μπράβοοοο σου!!!
    Συγνώμη ξέχασα να πατήσω δημοσίευση χαααα γιατί ξαναχάζευα την βικτωριανή σου κατοικία!!
    Φιλιά πολλά και το χάρηκα πολύ αυτό όλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου....!!!!!
      πόση χαρά και επίσης συγκίνηση μου δίνεις...! σε ευχαριστώ από καρδιάς.
      Ναι, είναι η "ναυαρχίδα" των κατασκευών μου μέχρι σήμερα. Και την αγάπησα και εγώ για μια σειρά λόγους.
      Να είσαι καλά, που είσαι εδώ, που και εσύ έχεις βάλει το λιθαράκι σου στην ενίσχυση αυτής μου της δημιουργικής έμπνευσης.
      Να είμαστε καλά, να πάμε στα επόμενα καλή μου.
      Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Γιάννη! Δύσκολη κατασκευή, χρειάζεται υπομονή και δεξιοτεχνία.

    Αυτός ο κόσμος ο μικρός ο μέγας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ Γιάννη μου για τα καλά σου λόγια και τη δύναμη που μου χαρίζει η παρουσία σου. Το μεράκι είναι όμορφο πράγμα και σε κατευθύνει φίλε μου. Καλό σου ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιαννη μου, υπέροχο! Συγχαρητήρια 👍👍👍👍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Αναστασία. Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  9. Γιάννη μου, Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΗ!!!!!!!!!!!!!!!
    Έρχομαι!!!!!!!!! Κερνάς καφεδάκι στο σαλόνι της Βικτωριανής κατοικίας?
    Χα, χα. Πολλά φιλιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοδεχούμενη Μία μου, να είσαι καλά....!
      εννοείται κερνάω καφέ στο σαλόνι και ποτάκι στο Δώμα επάνω.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη η Βικτωριανή σου κατοικία, Γιάννη μου!
    Γειά στα χέρια σου!!!! Τι μελέτη και σχεδιασμός και πόση υπομονή χρειάζονται για να φτιάξει κανείς μιά τέτοια κατασκευή!! Και φωταγωγημένη φαίνεται πολύ όμορφη!!
    Να την χαίρεστε, κι εσύ και η Σοφία σου (αχ και νά'ταν λέει αληθινή! Θα περιμέναμε όλοι πρόσκληση για να σας επισκεφθούμε και να ξεναγηθούμε στο όμορφο αρχοντικό σας!)
    Καλό Σαββατοκύριακο και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και νάταν αληθινή Marie-Anne μου.....!
      δεν πειράζει όμως. Ας είμαστε καλά όλοι με υγεία και καλή διάθεση και αρκεί.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Πάμε για άλλα τώρα.

      Διαγραφή
  11. Γεια στα χέρια σου Γιάννη!!!!πολλά μπράβο!!!!τι δουλειά απίστευτη!!!να τη χαίρεστε!!!!άντε να δούμε την επόμενη τώρα!!καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δέσποινά μου για τα καλά σου λόγια. Προχωράμε. Να έχεις μια καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου, να είσαι καλά ψυχή μου....! πάντα ότι καλό στη ζωή σου.

      Διαγραφή
  13. Αχ... τρεις φορές έχω έρθει και δεν μου φορτώνει τις φωτό...
    😢😢😢

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιατί Αλεξάνδρα μου ; θέλεις να σου τις στείλω ;
    Καλό Μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου