Το Παλιό Εργοστάσιο

Φίλες και Φίλοι,
Η Επόμενή μου δημιουργία είναι παρμένη από τον κόσμο της παραγωγής και της εργασίας. Μια ημέρα, έχει κάμποσο καιρό, επισκέφτηκα το Γκάζι στην Αθήνα, στο χώρο των παλιών εγκαταστάσεων, που πλέον είναι πανέμορφα αποκαταστημένες, αναπαλαιωμένες, με σύγχρονη χρήση.

Εκεί, ανάμεσα στα άλλα, μεγάλης ιστορικής παραγωγικής σημασίας, κτίρια, βρίσκεται και το Μουσείο Φωταερίου. Ήταν πανέμορφο. Τόσο, ώστε να αποτελέσει την επόμενή μου έμπνευση για τη δημιουργία του παλιού εργοστασίου που θα δείτε ευθύς αμέσως, βήμα-βήμα στην κατασκευή του.

Ξεκινάμε λοιπόν:

Εδώ κατασκευάζουμε το κάτω μέρος του κεντρικού κτιρίου.


Εδώ συνεχίζουμε με την πρόσοχη. Έχουμε δημιουργήσει το κεντρικό κτίριο καθώς και το δεξιά πλαϊνό του με χαμηλότερο ύψος.


Μπροστά μας έχουμε όλη την πρόσοψη του παλιού εργοστασίου όσον αφορά το κτίριό του.



Εδώ σταδιακά ξεκινάει η κατασκευή των πλαϊνών μερών του κτιρίου μας, που θα οδηγήσει στο κεντρικό του δέσιμο.




Τώρα το βλέπετε ολοκληρωμένο και τοποθετημένο στην αντίστοιχη μεγάλη ξύλινη Βάση, η οποία και θα αποτελέσει και το όλο οικόπεδο του εργοστασίου. Η Βάση έχει διαστάσεις:  60 Χ 40 εκατοστά.


Εδώ το όλο κτίριο έχει δημιουργηθεί, έχει τοποθετηθεί στη βάση και πλέον είμαστε έτοιμοι να ανέβουμε στη ....στέγη. Πάμε λοιπον:


Έτοιμη και η στέγη μας πλέον.


Εδώ βλέπουμε όλο το κτίριο έτοιμο πλέον. 

Είναι η στιγμή, που θα ξεκινήσουμε την διαμόρφωση της αυλής του οικοπέδου με την αντίστοιχη διακόσμηση και σχεδιασμό.


Το πρώτο βήμα είναι να φτιάξουμε το Φουγάρο, που μπαίνει στο πίσω μέρος του εργοστασίου μας.


Εδώ μπορούμε τη θέση του καλύτερα σε αυτήν την προοπτική.

Το επόμενο στάδιο αφορά την πλακόστρωση της αυλής. Έχω χρησιμοποιήσει ειδικά μωσαϊκά γυάλινα πλακάκια διακόσμησης σε διάφορα χρώματα.


Εδώ μπορούμε να δούμε το σχέδιο της αυλής όπως αυτή σιγά-σιγά διαμορφώνεται με την πλακόστρωση.


Εδώ βλέπετε την αυλή στο σχεδιασμό της σε πλήρη εφαρμογή. Δέντρα, φράχτης, πεζούλια, βραχάκια διακόσμησης.


Το αμέσως προηγούμενο στάδιο εδώ, πριν τοποθετηθούν τα δέντρα.

Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Είμαστε έτοιμοι.....! Όλα είναι έτοιμα, κτίριο και αυλή με την αντίστοιχη περίφραξη σαν τελευταία πινελιά. Μπορείτε να το δείτε.




Το αριστερό μέρος της αυλής.


Το δεξιό μέρος της πρόσοψης.


Εδώ έχουμε πλήρες πλάνο της κεντρικής εισόδου. Το κτίριο έχει μέγιστο ύψος 28 εκατοστά.


Αχα..... εδώ θα δούμε και τα ....αυτοκίνητα του προσωπικού....! 


Parking έχουμε και στο .....πίσω μέρος :)



Εδώ το κτίριό μας σε προοπτική.

Τι λείπει ; χμμμ..... θα μπορούσε να λείψει κάτι όμορφο και βασικό ; τι άλλο ; μα ο ΦΩΤΙΣΜΟΣ βέβαια....! Μια σειρά λοιπόν από διακριτικά όμορφα LED με παροχή μπαταρίας και το Εργοστάσιό μας έτοιμο φωταγωγημένο στην τελική του εικόνα.





Αυτό λοιπόν φίλες και φίλοι ήταν η τελευταία μου δημιουργία. Το παλιό εργοστάσιο πήρε σάρκα και οστά στη φαντασία μου και με τα ξύλινα sticks απέκτησε τη δική του ζωή.

Σχόλια

  1. Ουάου! Και ξανά ουάου! Μπράβο και μπράβο και μπράβο!!!
    Είναι υπέροχο, Γιάννη! Ενθουσιάστηκα, όπως κατάλαβες.
    Το παρακολούθησα βήμα βήμα με τις φωτογραφίες σου και θαύμασα τη δουλειά σου και τις λεπτομέρειες. (Αγαπημένα αυτοκινητάκια!!!) Τα φωτάκια απλά το απογείωσαν!
    Καλή συνέχεια, Γιάννη μου! Α! Και... ουάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου....!!!! γινόμαστε πάλι παιδιά φιλενάδα μου όπως καταλαβαίνεις....! και πετάμε Ψηλά....! ομολογώ μου έκλεψε και μένα την καρδιά. Μου πήρε χρόνο πολύ αλλά το χάρηκα. Και ξέρεις....σαν ξεκινήσεις η φαντασία σου καλπάζει και όλο ανεβάζεις επίπεδα απ ότι βλέπεις γύρω σου.
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου πολύ. Να είσαι καλά. Να χαιρόμαστε κάθε τους στιγμή.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μάνια μου, σε ευχαριστώ πολύ....! χαίρομαι που σου αρέσει....! Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. εχω μεινει εκπληκτη Γιαννη μου.. τι κατασκευη ειναι αυτη και μαλιστα μονο απο ξυλακια; Λατρεψα τις λεπτομερειες του και στο τελος ο διακριτικος φωτισμος το απογειωσε.. μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου, σε ευχαριστώ μέσα απ την καρδιά μου. Ειλικρινά χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε. Είναι για μένα η καλύτερη ανταμοιβή. Το παλεύουμε όσο μπορούμε. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Καλέεεεε είναι υπέροχο!!!
    Μπράβο Γιάννη μου! Τρομερη κατασκευή με φαντασία, προσοχή στη λεπτομέρεια και τελικά ήρθε και ο φωτισμός για να το κάνει να λάμψει πραγματικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου ευχαριστώ πολύ....! Ειλικρινά ευχαριστώ. Με κάνει να χαίρομαι με τα αισθήματά μας, είναι η καλύτερη ανταμοιβή στην προσπάθεια.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  5. Και εργοστασιάρχης λοιπόν!... Και πού πήγανε οι παλιές φωτογραφίες σου με φόντο τα πλακάκια της κουζίνας Γιάννη;
    Μ' αρέσουν οι λεπτομέρειες που έχεις βάλει, το πάρκινγκ, το φουγάρο και τ' αυτοκίνητα του προσωπικού!... Είσαι απίστευτος!!! Και πολύ αναβαθμισμένη η φωτογράφιση! Άντε και εφοπλιστής να ευχηθώ τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Μαρία μου είσαι απίστευτη.....! ρε λες να με χρεώσουν με τίποτα ....ΕΝΦΙΑ και να τρέχω ; χαχαχαχαχαχαχαχ Τελικά ....επιστρατεύτηκαν ακόμα και τα αυτοκινητάκια μιας άλλης εποχής.
      Εφοπλιστής ε ; αχμ.... μην μου σκαλίζεις ιδέες.....!
      Ευχαριστώ Μαρία μου, να είσαι καλά ειλικρινά για τα λόγια σου.
      Όμορφο Σάββατο να έχεις.

      Διαγραφή
  6. Γιάννη μου !!!!
    Σιωπώ και σε θαυμάζω. Τι ομορφιές έφτιαξες. Υπέροχη δημιουργία !
    Έχει την υπογραφή της αγάπης σου για ό,τι κανεις.
    Σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου σε ευχαριστώ από καρδιάς.....! να είσαι καλά για τα όμορφά σου λόγια. Πάντα προσπαθούμε να γεμίσουμε ομορφιά τις στιγμές μας.

      Διαγραφή
  7. Και εκεί που έλεγα ότι είσαι καλλιτέχνης με το κιόσκι σου ανακάλυψα ότι είσαι και μοντελίστας! Φοβερό αυτό που έφτιαξες. Τα υλικά τα πήρες από ανάλογο μαγαζί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλε μου και εδώ. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε.
      Η Πρώτη ύλη είναι τα ξύλινα sticks, που τα βρίσκεις σε είδη hobby, σε "ΠΛΑΙΣΙΟ" κλπ. Τα υπόλοιπα (πλακάκια, διακοσμητικά, δεντράκια, είδη μακέτας), μπορείς να τα βρείς επίσης σε καταστήματα art hobby και μπορείς να τα αναζητήσεις στο διαδίκτυο σε on line παραγγελίες. Αν θέλεις παραπάνω πληροφορίες είμαι στη διάθεσή σου.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  8. Γιάννη μου τι καταπληκτικό είναι αυτό που έφτιαξες; Καλό θα ήτανε να συγκεντρώσεις όλα αυτά τα υπέροχα που έχεις φτιάξει και να κάνεις μια έκθεση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου για τα καλά σου λόγια. Αχ για να κάνεις μια τέτοια έκθεση μόνος σου είναι πάρα πολύ δύσκολο έως αδύνατο. Το να συμμετάσχεις σε μια έκθεση ανάλογου περιεχομένου με άλλους εκθέτες δημιουργούς ναι, είναι προσιτό. Αλλά που ; κάποτε στο Πνευματικό κέντρο του Δήμου μας είχαμε τέτοιες προβολές. Τώρα....τίποτα.
    Καλή βδομάδα να έχεις και σε ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαζί με τα δικα μου συγχαρητηρια δεξου και του συζύγου που εχει πείρα απο ξυλινες μικρογραφίες σπιτιων οπου τα κατασκευαζε πριν λιγα χρονια δες εδώ http://handmade-houses.blogspot.gr/ ειναι πολύ ωραιο και δημιουργικο χομπυ καλη συνεχεια σε οτι κανεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλααααααα......! επισκέφτηκα το blog του συζύγου και έμεινα έκθαμβος.....! σε σημείο να νιώθω ένα μικρό σπουργιτάκι χαχαχαχαχαχ..... Ο Άνθρωπος είναι καλλιτέχνης, ειλικρινά συγκινήθηκα τώρα και σε παρακαλώ να του μεταφέρεις την έκκλησή μου να συνεχίσει το blog και την ασχολία του.
      Πάω να το επισκεφτώ αναλυτικότερα γιατί απαιτούνται πάμπολλες επισκέψεις για να κάνεις μια πρώτη εκτίμηση της Τέχνης του....!
      Επίσης σε ευχαριστώ για τα λόγια σου και θα ήθελα και τις τυχόν δικές του παρατηρήσεις με κάθε δεκτικότητα και σεβασμό.
      Τις καλησπέρες μου.

      Διαγραφή
    2. Και βέβαια να σας πω τι ξυλο χρησιμοποιούσε .. τα πλαινα των σπιτιων ειναι μελαμινες που επερνε απο ξυλουργειο... και το ντυσιμο με τους κορμους είναι πιχακια οξιάς και που τα εκοβε πολύ μικρα για να ντύσει τους εξωτερικους τοιχους τα τζαμια ειναι πλεξιγκλας... γενικα οτι εκανε το εκανε πειραματικα βημα βημα..και εκεινος...τα επιπλακια απο ξυλο εμντιεφ... τελικα οτι του ταιριαζε εβαζε... αρκεί το αποτελεσμα να τον ικανοποιούσε..!!επλιζω να βοηθησαμε με τις πληροφορείς μας... καλες δημιουργίες..!!

      Διαγραφή
    3. Να τον ευχαριστήσεις Ρούλα για τα καλά του λόγια. Εντάξει, οι δικές του δημιουργίες είναι άπαιχτες κυριολεκτικά έτσι ; Δεν ξέρω αν τις έχει προωθήσει επαγγελματικά κάτι που θεωρώ αξίζει και με το παραπάνω καθώς τα έργα του δεν τα συναντάς εύκολα, τα θεωρώ σπάνια....! Οι πληροφορίες είναι πλήρεις και ευχαριστώ.
      Εύχομαι και στους δυό σας πάντα όμορφες εμπνεύσεις στη ζωή σας.
      Καλά να είστε.

      Διαγραφή
  11. Πω πω πόση δουλειά και πόση λεπτομέρεια!! Έγινε υπέροχο όμως Γιάννη μου, μπράβο σου.
    Υ.Γ. Ελπίζω να βρέχεις πρώτα τα ξυλάκια σου, ώστε να μην ταλαιπωρείς τα χέρια σου πολύ με το κόψιμό τους (μια συμβουλή αυτή που μου την έδωσαν κι εμένα και με βοήθησε πολύ).
    Καλή και δημιουργική συνέχεια να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου καλησπέρα σου. Ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου και τα ζεστά σου λόγια. Χαίρομαι που σου άρεσε καλή μου. Όχι δεν βρέχω τα ξυλάκια....! δεν το ήξερα καθόλου αυτό που μου λες και ειλικρινά σε ευχαριστώ για τη συμβουλή. Προφανώς μαλακώνουν και επεξεργάζονται καλύτερα. Να είσαι καλά.
      Συνεχίζουμε καλή μου.

      Διαγραφή
  12. Καλέ Γιάννη γιατί μας έκρυβες αυτό το ταλέντο σου;;; Εσύ έφτιαξες κανονική μακέτα, ολόκληρο θεματικό!! Καταπληκτική δουλειά!!! Και φαντάζομαι θα σου πήρε κι αρκετό χρόνο!!
    Καλή δημιουργική συνέχεια εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου σε ευχαριστώ πολύ καλό μου κορίτσι. Αυτή μου η ενασχόληση βγάζει μέσα μου το αρχιτεκτονικό-κατασκευαστικό μου απωθημένο. Κάτι που μου άρεσε πολύ. Αυτό που λέμε, σαν σ αρέσει κάτι κάντο, μην το αναβάλλεις. Ναι μου πήρε πολύ χρόνο όντως αλλά άξιζε τον κόπο. Να είσαι καλά μάτια μου.

      Διαγραφή
  13. Έχω μείνει να θαυμάζω!!
    Είναι πραγματικά εκπληκτικό, μια τέλεια κατασκευή με κάθε λεπτομέρεια!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κορίτσι μου χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε. Σε ευχαριστώ για τα όμορφα και θετικά σου λόγια. Είναι για μένα η καλύτερη ανταμοιβή. Σε φιλώ.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου