Ηλιοβασίλεμα στη Μάλαγα

 Τους χαιρετισμούς μου αγαπητές φίλες και φίλοι,

καλό μήνα Νοέμβρη και να καλωσορίσουμε το Φθινόπωρο μιας καταδέχτηκε πλέον να κάνει την εμφάνισή του. Ας ελπίσουμε ομαλά χωρίς τις τελευταίες αγριότητες της φύσης.

Συνεχίζοντας τις δημιουργίες μου στους καμβάδες της ζωγραφικής, το τελευταίο μου έργο, άφησε το λαμπερό Αιγαίο και ταξίδεψε μακριά Δυτικά στη Μεσόγειο.


Φτάσαμε λοιπόν στη Δυτική Μεσόγειο, στην Ισπανία. Εκεί στη θάλασσα του Αλμποράν, θα συναντήσουμε την πανέμορφη Μάλαγα. Μια πόλη στην οποία συνυπάρχει το παραδοσιακό και το σύγχρονο. 

Στο παραδοσιακό της στυλ, θα συναντήσει κανείς αρχιτεκτονική, που ταιριάζει απόλυτα με την Αιγαιοπελαγίτικη αυτή των νησιών.

Από μια τέτοια φωτογραφία λοιπόν, διάλεξα ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα να το μεταφέρω στον καμβά. Δύσκολες οι αποδόσεις των χρωμάτων του ουρανού, που γίνονται πιο δύσκολες καθώς τα ακρυλικά χρώματα έχουν σοβαρή δυσκολία να αναμιχθούν μεταξύ τους, ιδίως αν έχουμε διαφορετικές πυκνότητες.

Οι διαστάσεις του πίνακα είναι: 22 Χ 32 εκατοστά.

Ελπίζω να κατάφερα να τού δώσω αξιοπρεπή εμφάνιση.

Εύχομαι σε όλους καλή συνέχεια.

Σχόλια

  1. Ηλιοβασίλεμα, θα μπορούσε να είναι και σε ένα δικό μας νησί. Πολύ ωραίο καλέ μου φίλε, και απόλυτα ρεαλιστικό. Μου αρέσει όπως πετυχαίνεις τη φυσικότητα στις γραμμές. Αδρές για να ξεχωρίσουν αλλά όχι τόσο αδρές που να δείχνουν ψεύτικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παλεύω, φίλε μου, χρόνια πολλά να σου πω, για τη γιορτή σου. Δεν είναι πάντα επιτυχημένο. Η μίξη των ακρυλικών είναι δύσκολη. Ειλικρινά ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  2. Ωραιότατο. Ενα από τα καλύτερα σου θα έλεγα. Ζωγραφίζουμε και ομορφιές εκτός συνόρων βλέπω...Μπράβο. Καλή συνέχεια Γιάννη μου Είναι ψυχοθεραπευτικό έτσι;
    Καλη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βρήκα σε φωτογραφία στο διαδίκτυο, Άννα μου. Μού άρεσε και είπα να το ζωγραφίσω. Με κέρδισε ο ουρανός πίσω του, που δίνει βάθος. Ω χαίρομαι, που σού αρέσει καλή μου φίλη. Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ. Καλή βδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
    2. I think you did wonderful, certain sunsets are really difficult to paint, your painting is beautiful!

      Διαγραφή
    3. Thank you very much, Diana, my friend. You are right about sunsets and their colors. But we try.
      My best regards, to you.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη μου, είναι πανέμορφο αυτό το μεσογειακό ηλιοβασίλεμα! Τα ακρυλικά πράγματι την έχουν αυτή τη δυσκολία, είναι όμως υπέροχος ο πίνακας!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ να σε ευχαριστήσω καλή μου Φωτεινή. Για το χρόνο σου, τα ευγενικά σου αισθήματα, την παρουσία σου. Πόση δύναμη μού δίνεις. Καλή βδομάδα, κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  4. Se trata de un cuadro muy bien realizado, transfiriendo bellamente esa imagen de lúdica puesta de sol, con esos colores logrados del arardecer mediterráneo sobre el lienzo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Me encanta la intensidad del color, Málaga es un buen sitio para pintar cualquiera de sus rincones, como el que tú has plasmado magistralmente.
    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου