Λευκό και γαλάζιο

 Λευκό και γαλάζιο....



Στην αγκαλιά του Αιγαίου. Στων χρωμάτων του, το ταίριασμα. Στο αέναο πέρασμα του χρόνου, το ανθρώπινο χέρι ονειρεύεται, πλάθει, δημιουργεί. Ζει και αναπνέει.

Στους γκρίζους και θανατηφόρους καιρούς των "αρχόντων", η ζωγραφική είναι το ίαμα εκείνο για τη γαλήνη της ψυχής. Για το πέταγμα στα όνειρα, για την υμνωδία στις στιγμές.

Πίνακας ζωγραφικής σε ακρυλικά χρώματα. Διαστάσεις: 30 Χ 40 εκατοστά.

Να είστε καλά, να προσέχετε τους εαυτούς σας και να παραμονεύετε το άδικο.



Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Μία μου, σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Ελπίζω ο ώμος σου να είναι καλά. Φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Ωραιότατο Γιάννη μου. Μ'αρέσουν και οι σκιές σου. Μας πήγες βόλτα στο Αιγαίο, τι άλλο θέλουμε;
    Καλή συνέχεια και καλό μήνα αυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω την παρέα σας, το ξέρετε Άννα μου! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε, καλή μου φίλη. Συνεχίζουμε μάτια μου, καλό μήνα.

      Διαγραφή
  3. Azules del cielo y mar en contraste con el blanco que es el protagonista.
    Me da serenidad ese paisaje.
    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. The sky and the sea. Blue and white. Lovely colors, my friends. Thank you very much for your visit. Have a nice weekend.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου