Το ....Καπέλο της Χαράς


Αυτό εδώ είναι το δικτυακό σπιτικό, το blog της αγαπημένης μας φίλης, της Χαράς!
Ένα "σπιτικό", που ξεχειλίζει από αγάπη, δοτικότητα και δημιουργία.
Ένα σπιτικό που φέρει την προσωπική της δημιουργική σφραγίδα, όπως αποτυπώνεται στα καλλιτεχνήματά της.

Το προσωπικό της μπλογκ λοιπόν γιόρτασε με το δικό της όμορφο και ζεστό τρόπο τα δέκα, παρακαλώ, χρόνια ζωής του εδώ:


Κοιτάξτε να δείτε τώρα πόσο τυχερός ήμουνα! Στην κλήρωση που έκανε η Χαρά μας για να γιορτάσει με τους καλεσμένους της τα δέκα της "γεννέθλια" στο σπιτικό της, για δείτε, για δείτε!


Ήμουνα εις εκ των τυχερών! Ω ναι! Τι χαρά!

Και η χαρά από τα χέρια της ...Χαράς μας ήρθε στα χέρια μου. Φορτωμένη με τις ευχές της, γλυκές, ανθρώπινες, τρυφερές. Τυλιγμένες από την ζεστασιά της καρδιάς της.
Και μαζί με αυτές ήρθε και ένα απίστευτο δώρο καπελάκι που ήδη κοσμεί γωνιά στο σπιτικό μας.

Ιδού λοιπόν!



Το πανέμορφο καπέλο με έναν φιόγκο που μας μάγεψε!
Μια όμορφη καρτούλα μεγάλη διακοσμημένη με τα χέρια της και μια κάρτα αφιέρωσης με τα λόγια της καρδιάς της.

Νιώθω τυχερός Χαρά μου που σε έχω γνωρίσει εδώ στη δικτυακή μας γειτονιά.
Απολαμβάνω και εγώ και όλοι μας τη ζεστή σου παρουσία και χάνομαι στα μοναδικά σου καλλιτεχνήματα που ομορφαίνουν τις στιγμές μας.

Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη.


Σχόλια

  1. Καλέ τι όμορφο καπελάκι! Και η καρτούλα υπέροχη! Μπράβο στη Χαρά μας και μπράβο και σε σένα, Γιάννη μου. Εύχομαι να είσαι πάντα τυχερός, καλέ μου φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Μία μου; Είδες πόσο γλυκά είναι όλα; Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη. Πόσο σας χαίρομαι να το ξέρετε. Στέλνω φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Τυχερούλη μου! Να χαρείς το δωράκι σου και να στολίσει το σπίτι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου. Ας είμαστε καλά να απολαμβάνουμε τέτοιες στιγμές. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  3. Ωωω η Χαρά! Μια γυναίκα γεμάτη ιδέες και πάθος, πότε με σαρκασμό (για τον εαυτό της κυρίως) και πότε με τρυφερότητα, φοβάται αλλά δεν το δείχνει, γίνετε χίλια κομμάτια για να τα μοιράσει, να δώσει κουράγιο στον καθένα, δημιουργεί με μεράκι, γράφει με θαυμαστή ωριμότητα και αυτογνωσία για να εκφράσει τη δική της αγωνία μέσα από ασήμαντες δημιουργίες, όπως συνηθίζει να λέει, που γίνονται για όλους εμάς σημαντικές αλήθειες, με υπογραφή by Xara. Το ισομοίρασμα του χώρου της ίδιο με της καρδιάς της. Κι αυτό το άνοιγμα τόχουμε ανάγκη όσο ποτέ.
    Όμορφα το δώρα σου Γιάννη, να τα χαρείς και πάντα τυχερός!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου,
      τα είπες όλα! Όσα εκφράζουν τη Χαρά! Νομίζω δεν χρειάζεται να προσθέσω μήτε λέξη. Την ευχαριστούμε πάντα που είναι κοντά μας. Καλησπέρα καλή μου φίλη. Είμαστε καλά έτσι;

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΕΕΕΕΕ ΤΙ ΛΕΤΕΕΕ;;;;Ποιά ειμαι εγω που δικαιούμαι τέτοιους επαίνους;;;Με συγκινείτε απίστευτα ο ένας με την ανάρτηση (μου αρκούσε Γιάννη μου η ιδιωτική χαρά που μου μετέφερες) η άλλη μ ένα κατακλυσμό ωραιοποίησης!!!ΠΟΣΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΚΟΥΝ;;;ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΚΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ.ΧΙΛΙΑΔΕΣ,ΜΥΡΙΑΔΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .Νάμαστε γεροί να μοιραζόμαστε δεν φτωχαίνουμε μοιράζοντας απο το λίγο της καρδιάς μας,φτωχαίνουμε οταν τα κρατάμε επτασφράγιστα η μα ςτα πάρουν.ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΑΓΑΠΗ

      Διαγραφή
    3. Το μοίρασμα Χαρά μου είναι μεγάλη υπόθεση και στα δάκρυα και στα χαμόγελα. Και το έχουμε τώρα περισσότερη ανάγκη. Δεν σε κολακεύουμε. Έτσι νιώθουμε και τα εκφράζουμε. Αυτό εισπράττουμε από σένα και το λέμε. Άλλωστε είναι ένα βίωμα που το νιώθουμε με όλα τα μέλη της γειτονιάς καλή μου φίλη. Μην νιώθεις λοιπόν άσχημα.
      Να είμαστε γεροί, δυνατοί, αγωνιστικοί λοιπόν. Στέλνω φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφα τα δωρα σου Γιάννη μου! Γεια στα χεράκια της Χαράς! Να τα χαρείς!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να χαιρόμαστε όλοι τέτοιες όμορφες στιγμές Ειρήνη μου. Τις έχουμε ανάγκη. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Πάμε δυνατά.

      Διαγραφή
  5. Μία είναι η Χαρά μας και ξέρει να προσφέρει χαρά. Να είσαι πάντα τυχερός Γιαννη μου και να το χαρείς το καπέλο που είναι κομψοτέχνημα
    Τα φιλιά μου και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, σε ευχαριστούμε καλή μας φίλη. Τέτοιες όμορφες στιγμές ας είναι γεμάτη η γειτονιά μας. Ανθρώπινες και δημιουργικές. Στέλνω φιλιά και ευχές.

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα και λιτά φτιαγμένα τα χειροποιήματα της Χαράς μπράβο της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Νατάσα μου! Να είσαι καλά. Χρόνια σου πολλά. Πάντα μεταξύ μας μοίρασμα.

      Διαγραφή
  7. ... και τώρα Γιάννη μου αυτό είναι δικό μας ε? χαχαχαχαχα Ωραία :)
    Καλά να είναι η κοπέλα να φτιάχνει ένα σωρό πραγματάκια!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέ αμέ! Και αυτά μαζί με τα άλλα ντε. Αχ ναι βρε Μάνια μου. Ώρες ώρες σας καμαρώνω που καταπιάνεστε με τέτοιες δημιουργίες. Γιατί έχεις και εσύ τα δικά σου με τα σπουργίτια που δεν πάνε πίσω. Φιλιά πολλά κορίτσι μου και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο το δώρο της Χαρούλας, Γιάννη μου! Να το χαρείς και νά'σαι πάντα τυχερός!
    Καλό μήνα, σου εύχομαι, με υγεία και χαρούμενες στιγμές στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαριάννα μου! Όμορφα δώρα, όμορφοι φίλοι, ωραίες στιγμές εδώ μεταξύ μας. Μοίρασμα, αγάπη, δημιουργία. Σε ευχαριστώ πολύ και εύχομαι και εγώ καλό σου μήνα.

      Διαγραφή
  9. Φίλε μου Γιάννη, πάντα τέτοια! Πάντα τυχερός σε δώρα με αγάπη και ανθρώπινη ζεστασιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σε ευχαριστώ αγαπητέ φίλε! Για τις ευχές σου και την παρουσία σου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  10. Είναι υπέροχο το δώρο της Χαράς μας! Εύχομαι να είσαι πάντα τυχερός Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου! Πόσο σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ανταποδίδω τις ευχές μου. Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια φίλε Γιάννη είναι πραγματικά πολύ όμορφο, ένα μεγάλο μπράβο και στην Χαρά με τις ωραίες πρωτοβουλίες και τις πάντα υπέροχες δημιουργίες της !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε. Τα λόγια σου πάντα ζεστά και ανθρώπινα. Να είμαστε όλοι καλά αγαπητέ φίλε. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Oh i really thank you my dear friend for your kind comment. You have my best wishes for all of you. Kisses.

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφα τα δωράκια σου Γιάννη μου! Νά τα χαρείς!! Σού ευχομαι πάντα τυχερός!!
    Θαύμασα καί τίς υπέροχες δημιουργίες σου καί λάτρεψα τά σπιτάκια σου!!!
    Καλή συνέχεια!! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χαίρομαι και το απολαμβάνω καλή μου φίλη. Είναι σε περίοπτη θέση και κάθε φορά που το μάτι μου πέφτει εκεί, ένα χαμόγελο θα το σκάσω. Σε ευχαριστώ Δήμητρα να είσαι καλά κορίτσι μου. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  14. Πραγματικά είσαι πολύ τυχερός που κέρδισες κάτι φτιαγμένο από τη Χαρά!!!
    Να τα χαρείς τα όμορφα δωράκια σου!!!
    Φιλιά!!!
    Καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πράγματι Ρένα μου! Και σε ευχαριστώ πολύ για τις τόσο ζεστές σου ευχές. Και τη γλυκιά σου παρουσία καλή μου εδώ. Να είσαι καλά. Ότι όμορφο στο διάβα σου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου