Πρόσοψη Σπιτιού με Καμάρα



Καλοκαιράκι φίλες και φίλοι,
με ότι αυτό συνεπάγεται και με ότι αυτό πρέπει να μεταδίδει σε όλους μας.
Δεν ξέρω που σας βρίσκω. Ελπίζω σε διακοπές ή σε συνεχόμενες μικρές δραπετεύσεις.
Σήμερα ξαναπιάνω το μίτο των ξυλουργικών μου δημιουργιών. Επανέρχομαι σε ένα αγαπημένο θέμα. Τις ΠΡΟΣΟΨΕΙΣ ΣΠΙΤΙΩΝ.

Αυτή τη φορά σας έχω κάτι διαφορετικό σχεδιαστικά. Για πάμε να το δούμε:

ΠΡΟΣΟΨΗ ΣΠΙΤΙΟΥ με ΚΑΜΑΡΑ

Εικόνα 1

Εν αρχή ήν αυτό το όμορφο περίτεχνο πλαίσιο. Μια υπέροχη καμάρα, η οποία θα αποτελέσει τη βάση της δημιουργίας μας.


Εικόνα 2

Θα χρειαστούμε μια ξύλινη επιφάνεια πάνω στην οποία θα συνθέσουμε όλη την πρόσοψη που θα σχεδιάσουμε και κατασκευάσουμε.


Εικόνα 3

Όπως βλέπετε στην εικόνα 3 ξεκινάμε την διαμόρφωση του πλαισίου μας.

Εικόνα 4

Στην εικόνα 4 το πλαίσιο της καμάρας πάτησε ανάγλυφα στο κεντρικό πλαίσιο αφήνοντας κενό χώρου προς διαμόρφωση.


Εικόνα 5

Εδώ έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός της κεντρικής πόρτας εισόδου όπως επίσης και ο χρωματισμός.


Εικόνα 6


Η Κεντρική είσοδος χαράχτηκε και έχει ξεκινήσει περαιτέρω ο χρωματισμός.


Εικόνα 7

Έχουμε ήδη προχωρήσει σε επόμενα στάδια κατασκευής της κεντρικής εισόδου.


Εικόνα 8

Τα πράγματα εδώ έχουν προχωρήσει αρκετά, τόσο κατασκευαστικά όσο και διακοσμητικά.


Εικόνα 9

Στην εικόνα 9 η πρόσοψη έχει προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό με την αντίστοιχη διακόσμηση

ΤΕΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Είμαστε έτοιμοι λοιπόν να δούμε την πρόσοψη του σπιτιού μας στην τελική της μορφή.
Στη διάθεσή σας λοιπόν!

Εικόνα 10



Εικόνα 11



Εικόνα 12

Σχόλια

  1. Εντυπωσιακότατο! Γεια στα χέρια σου Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ειρήνη μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Όμορφα να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη μου όπως πάντα δημιουργικός! Μπράβο για την ακολουθία των κατασκευών, τα χρώματα αγαπημρνα μου και αν αγοράσεις ειδικό κόφτη για ψηφιδωτά μπορείς να φτιάξεις ψηφίδες με απλά πλακάκια διάφορα και ειδικές για κάθε σημείο. Δοκίμασες ποτέ ψηφιδωτό;το δουλείες ανάποδα και όπως σε βλέπω θα τα καταφέρεις υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου καλησπέρα.
      Κατ αρχήν να σε ευχαριστήσω που πάντα έχεις έναν καλό λόγο να στηρίξεις και να ενθαρρύνεις τις δημιουργίες μου. Απ την καρδιά μου σε ευχαριστώ.
      Κατά δεύτερο, να σου πω ότι το ψηφιδωτό το είχα στο νου μου. Μου αρέσει. Τα λατρεύω. Αλλά δεν ξέρω βρε Γεωργία μου. Εκτός του ότι είναι πανάκριβο σαν κόστος θέλει και κάποιες γνώσεις.
      Ευχαριστώ καλή μου φίλη για την παρουσία σου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Κοιτάζω το τελειωμένο έργο και μετά ένα γύρω τα σπίτια στο νησί και λέω, λες να είναι πουθενά εδώ και του ήρθε αυτή η ιδέα; Πολύ ωραίο φίλε μου σαν να ξεσήκωσες την είσοδο από ένα νησιώτικο σπιτάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχαχαχαχα αγαπητέ μου φίλε πόσο όμορφα τα λόγια σου. Ναι. Η Είσοδος είναι νησιώτικη κατά βάση, κλασικά Ελληνική και ομολογώ μου αρέσει και μένα.
    Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό το λογοπαίγνιο που έκανες.
    Σε ποιο νησί απολαμβάνεις τις διακοπές σου;
    Καλά να περνάς αγαπητέ και ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυτιλήνη ήμουν καλέ μου φίλε, και έβλεπα νησιώτικα σπιτάκια, εξ' ου και η απορία!

      Διαγραφή
    2. Ω μπράβο φίλε μου! Χαίρομαι ιδιαίτερα. Ελπίζω να πέρασες καλά, αν και το θεωρώ σίγουρο. Καλή συνέχεια να έχουμε.

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφο το παραδοσιακό σπιτάκι σου φίλε Γιάννη όπως και όλες οι δημιουργίες σου, καλές διακοπές και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπητέ μου φίλε. Τα λόγια σου είναι ενθαρρυντικά. Καλή συνέχεια καλοκαιριού να έχουμε.

      Διαγραφή
  6. Τι είναι όλες αυτές οι πράξεις με το μολυβάκι? Δεν πιστεύω να έχεις βάλει πλώρη να πουλήσεις το βιος μου ??? Είπαμε όποιος θέλει του φτιάχνουμε αντίγραφο.
    Ωραία δουλειά, σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα Μάνια μου όχι, δεν είναι .....πωλήσεις οι πράξεις. Είναι το σχέδιο με τις ανάλογες πράξεις πριν την κατασκευή.
      Πουλάω εγώ τέτοιο δημιούργημα; Τι λες τώρα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. μου αρέσουν οι μινιατούρες
    πολλά όμορφο
    και με τα χρώματα της Ελλάδας μας και της σημαίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Δελφινάκι μου,
      είναι τυλιγμένο στο γαλάζιο. Και με έντονη καλοκαιρινή διάθεση έτσι; Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφη η καμαρωτή σου είσοδος, Γιάννη μου!!!!
    Πολύ θα ήθελα να είχα μιά τέτοια στο σπίτι μου!!!
    'Εριξες μπόλικη δουλίτσα πάλι γι αυτή σου την νέα δημιουργία!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και καλό Δεκαπεντάγουστο, σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μαριάννα μου, τι καλά να την είχα ως κεντρική είσοδο σπιτιού ε; αχ!
      Δεν πειράζει. Ας είμαστε καλά και ας τα απολαμβάνουμε σε μακέτες. Και τα όνειρα είναι όμορφα.
      Ευχαριστώ για τις ευχές, ανταποδίδω. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Πέρα του ότι με τις δημιουργίες σου θωπεύεις αριστοτεχνικά την αισθητική μου, το γεγονός ότι είσαι πάντα σε ετοιμότητα να μοιραστείς μαζί μας τόση ομορφιά,τόσο φως και χρώμα όπως αυτό που αναδύεται άπλετα και από αυτό σου το "πόνημά " μου προκαλεί αίσθημα ευγνωμοσύνης.
    Σε ευχαριστώ για όλο τούτο το άϋλο δόσιμο

    Νά είσαι πάντα καλά και να περνάς "καλοκαιρινά" όπως στα όνειρά σου.






    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου,
      πολλές φορές τα όνειρα είναι το καλύτερα ίαμα σε αρνητικές σκέψεις. Και αν μπορούμε να τα αποτυπώσουμε με το χέρι μας, ποικιλοτρόπως, σε διάφορες μορφές έκφρασης, ακόμα καλύτερα.
      Ναι, εισπράττω και εγώ ομορφιά από τις δημιουργίες αυτές. Αλλά και από τα λόγια σας. Καλή ώρα όπως τα δικά σου εδώ.
      Ανάσα δροσιάς στην κάψα του καλοκαιριού.
      Φιλιά πολλά καλή μου και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  10. Καλέ;! Πώς μου είχε ξεφύγει το δημιουργικό τεχνόσπιτό σου;;!
    Μαστοράντζα, καλλιτέχνης, μοναδικός, πολυτάλαντος δημιουργός!
    Λατρεύω Πρόσοψη Πόρτας σε Κυκλαδίτικο νησί! -ή άντε, Δωδεκαννησέικο, γιατί έχει και πράσινο!

    Πάω να ξαναδώ λεπτομέρειες :)
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωπ καλώς το κορίτσι! Δεν το είχες δει τούτο εδώ έτσι Σμαράγδα μου; Στη διάθεσή σου λοιπόν. Με ηρεμία, πάρε το χρόνο σου και ...επιθεώρησε τα καλούδια.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και συναισθήματα. Σε φιλώ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νατάσσα μου! να είσαι καλά και να περνάς όμορφα.

      Διαγραφή
  12. Εντυπωσιακό!!!!!!!!!! Τελικά έγινες μοναδικός στις προσόψεις!
    Μου αρέσουν οι λεπτομέρειες, τα χρώματα, όλα συνθέτουν μια πανέμορφη κατασκευή
    Μπράβο Γιάννη μου δεν έχω λόγια
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, περίμενα πως και πως τη ματιά σου εδώ σε αυτήν την πρόσοψη. Και να τώρα που την απολαμβάνω με την ψυχή μου. Χαίρομαι που σου άρεσε καλή μου φίλη. Ειλικρινά.
      Να είσαι καλά, καλό μήνα να ευχηθώ.

      Διαγραφή
  13. Γιαννη μου, εγω τωρα ειδα αυτη την αναρτηση!
    Εξαιρετικο! Τι να πω!
    πολυ ταλαντουχος και μαλιστα σε τοσα πολλα πραγματα!

    να εισαι παντα καλα!
    φιλια πολλα!

    Κικη Κωνσταντινου, η εκφραστικη σου φιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα καρδιά μου. Σε ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε. Το παλεύουμε Κική μου να ομορφαίνουμε τις στιγμές μας.
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  14. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ!
    Μπαίνω τυχαία σε μπλόγκ που βρίσκω από φίλους. Έχω δύο βιβλία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλτε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα σας τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σας υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσετε στους γνωστούς σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου