Ο Παλιός Σιδηροδρομικός Σταθμός (Μέρος 1ο)

Νάμαστε πάλι...! Καιρό αλήθεια έχουμε να τα πούμε εδώ με κάποια δημιουργία στα σκαριά. Να λοιπόν που ήρθε η ώρα σιγά-σιγά να αρχίσω να παρουσιάζω την νέα μου Δημιουργία Μικρο-Ξυλουργικής.
Αυτή τη φορά θα φύγουμε από το χώρο της Κατοικίας και θα περάσουμε στους Κοινόχρηστους Χώρους.
Μάλιστα σε ένα χώρο που ιστορικά και παραδοσιακά είναι φορτισμένος συναισθηματικά.
Φίλες και Φίλοι, αυτή τη φορά αποφάσισα να φτιάξω και να σας παρουσιάσω να δούμε παρέα τα διάφορα στάδια κατασκευής:

ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ

Ξεκινάμε λοιπόν από την αρχή της δημιουργίας του.

Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Εικόνα 1
 Εδώ λοιπόν στην Εικόνα 1 ξεκινάμε με τη δημιουργία της κεντρικής πλατφόρμας του σταθμού, που έχει διαστάσεις 70 Χ 30 εκατοστά. Αποτελείται από την συναρμολόγηση δύο διαφορετικών επιπέδων

Εικόνα 2
Εδώ βλέπουμε το δέσιμο των δύο διαφορετικών επιπέδων. Το πάνω επίπεδο με την μεγαλύτερη επιφάνεια θα φιλοξενήσει τα Κτίρια και την υποδομή του Σταθμού και το κάτω μικρότερο επίπεδο θα φιλοξενήσει τις ράγες του τραίνου.

Εικόνα 3


Εικόνα 4

Εδώ βλέπουμε έτοιμη την πλατφόρμα. Το μικρό άνοιγμα είναι η είσοδος του Σταθμού όπως θα δείτε αργότερα.

Εικόνα 5
Στην Εικόνα 5 βλέπουμε την πρώτη κατασκευή στο πλαϊνό της αποβάθρας. 

Εικόνα 6

Στην Εικόνα 6 βλέπουμε έτοιμα και τα σκαλάκια της εισόδου στην Αποβάθρα του Σταθμού.
Είμαστε έτοιμοι λοιπόν να ξεκινήσουμε τις εργασίες υποδομής στον Σταθμό μας.

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ 

Εικόνα 7

Πάμε λοιπόν στην Κατασκευή του Κεντρικού Κτιρίου του Σταθμού μας σιγά-σιγά, το οποίο θα αποτελείται από δύο ορόφους σε παραδοσιακή μορφή.

Εικόνα 8
Το Ισόγειο στο Κτίριο έχει σχεδόν κατασκευαστεί με δύο αντίστοιχες πόρτες εισόδου προς κατασκευή.

Εικόνα 9
Εδώ έχει προστεθεί η Πόρτα εισόδου και έχουμε ξεκινήσει την κατασκευή του πρώτου ορόφου του κεντρικού κτιρίου.


Εικόνα 10
Ο Σκελετός είναι έτοιμος για να προστεθεί η Στέγη και να ξεκινήσει η Επένδυση..

Εικόνα 11

Πιο προχωρημένα τα πράγματα εδώ όπου έχει ολοκληρωθεί η επένδυση με τα ξύλινα sticks.

Εικόνα 12
Εδώ πια έχουμε προχωρημένο στάδιο και σε βαψίματα και σε Πόρτες-Παράθυρα. Απομένει να ξεκινήσουμε την κατασκευή της ΣΤΕΓΗΣ.

Εικόνα 13
Η ΣΤΕΓΗ έχει αρχίσει να κατασκευάζεται σε ...πλήρη ρυθμό.

Εικόνα 14

Εικόνα 15

Το ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ του Σταθμού είναι κατά 90% έτοιμο. Απομένει να γίνει τη τελική του Διακόσμηση, η οποία όμως δεν θα γίνει στο στάδιο αυτό αλλά στο τελικό στάδιο ολόκληρης της κατασκευής όπως θα την παρακολουθήσουμε.

Εδώ κλείνει και το 1ο Μέρος της παρουσίασής μας αγαπητές Φίλες και Φίλοι. 

Σχόλια

  1. Τι να σου πω!!!!!!Αν είναι δυνατόν εσύ έγινες ξυλουργός,έτσι; Να πω και αρχιτέκτονας γιατί τα σχέδια είναι επιστήμη. Μια ερώτηση: Το σχέδιο το έχεις δει κάπου ή από τη φαντασία σου και μόνο; Και τα χρώματα...περιμένω πώς και τι τη συνέχεια. Καλό κουράγιο
    Θα φτιάξεις και τρένο;;
    Καλό βράδυ μάστορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλησπέρα. Κοίτα, μεταξύ μας, μήτε εγώ το πίστευα ότι θα μπορούσαν ποτέ τα χέρια μου να δουλέψουν πάνω σε τέτοιες κατασκευές. Το ...παράπονο του Πατέρα μου, που μέγας μάστορας στη δουλειά του επαγγελματικά, φοβόταν ότι δεν πιάνουν τα χέρια μου.
      Τελικά αν το θέλουμε μέσα μας, καταφέρνουμε πολλά ειλικρινά.
      Λοιπόν: Το σχέδιο, όχι όπως θα γίνει στην τελική του μορφή αλλά στην κεντρική του ιδέα ναι κάπου το είδα. Τα χρώματα είναι δική μου επιλογή μετά από πολύ σκέψη και συνδυασμούς στα προγράμματα ζωγραφικής για να δω τι ταιριάζει. Επίσης η τελική του μορφή θα είναι δική μου.
      Για το τραίνο τώρα. Χαχαχαχαχαχα, με βάση την κλίμακα διαστάσεων, τραίνο φυσικά δεν χωράει είναι μικρό το μήκος. Χωράει μόνο Μηχανή, άντε και ένα μικρό Βαγόνι. Τώρα μην μου βάζεις ....δαιμόνους. Αν μπει κάτι θα είναι έτοιμο να ξηγιόμαστε θα το εκτιμήσω στο τέλος.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τη στήριξη.
      Σε φιλώ και καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  2. Πάει το Giannis Pit. Πλέον είσαι ο Μπομπ ο μάστορας!
    Μου αρέσουν πολύ τα τρένα και οι σιδηροδρομικοί σταθμοί (και οι γέφυρες, σε περίπτωση που δέχεσαι παραγγελιές!!!). Κι ανυπομονώ ήδη να το δω τελειωμένο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα ρε Αλεξάνδρα νάσαι καλά με έκανες και το χάρηκα με την ψυχή μου. Και εμένα μου αρέσουν τα τραίνα (αλήθεια παλιά στην κλασική Γραμματική δεν ήθελε "αι" ;)και οι σταθμοί, είναι φορτωμένοι Ποίηση και συναισθήματα.
      Κρατώ την πρότασή σου για τη Γέφυρα που λες.
      Σε ευχαριστώ καλή μου και εύχομαι καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη μου άφωνη με άφησες! Είσαι απίστευτος!
    Το σχέδιο εξαιρετικό (και αρκετά απαιτητικό στην υλοποίησή του, θεωρώ - πέρα από τη στατικότητα, έχει αρκετή λεπτοδουλειά). Πολλά-πολλά μπράβο και περιμένω να δω και τα επόμενα στάδια κατασκευής. Καλή συνέχεια να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Έλλη μου...! σου άρεσε ; χαίρομαι καλή μου. Ευχαριστώ για τα λόγια σου. Ναι, έχει πάρα πολύ λεπτοδουλειά που ακόμα δεν έχει κατ' ουσία ξεκινήσει και αφορά την τελική επεξεργασία. Θα δω πως θα πάει το πλάνο και τι εμπνεύσεις θα βγούνε στο τέλος.
      Σε φιλώ, καλή συνέχεια.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου