Villa Tomasina (Μέρος 1ο)

Villa Tomasina

Η Έμπνευσή μου αυτή τη φορά με οδήγησε να δημιουργήσω στις κλασικές μινιατούρες μια Βίλλα.
Ανέκαθεν είναι στα όνειρά μου 
Ένα όμορφο σπίτι σε δύο επίπεδα με μπαλκόνια και εξωτερική αυλή.
Αυτή τη φορά η τεχνική της κατασκευής εμπλουτίζεται με νέα υλικά και νέο τρόπο "οικοδόμησης".

Επειδή το έργο είναι μεγάλο με πολλές εφαρμογές Μικροξυλουργικής, αποφάσισα να σας το παρουσιάσω σε διάφορα μέρη για να μην πέσει συνολικά μαζεμένο στην τελική του μορφή.
Πάμε λοιπόν να δούμε το 1ο Μέρος


Η ΒΑΣΗ


Εδώ βλέπουμε τη βάση που θα χρησιμοποιηθεί για να στηριχθεί όλη η κατασκευή.
Είναι ξύλο μελαμίνης διαστάσεων:  49 Χ 25 εκατοστών.



Εδώ ξεκινάω έχοντας σχεδιάσει το περίγραμμα του κεντρικού κορμού της κατοικίας που θα κατασκευαστεί. Μικροί ξύλινοι κύβοι μπαίνουν για να στηρίξουν την υπερυψωμένη  βάση της κατασκευής


Εδώ βλέπουμε έτοιμη την υπερυψωμένη βάση. Η επιφάνεια είναι από  κόντρα πλακέ μαλακής υφής.

Ο ΣΚΕΛΕΤΟΣ του ΙΣΟΓΕΙΟΥ


Εδώ βλέπουμε τις κεντρικές κολώνες του ισογείου. Αποτελούνται από κομμάτια ξύλινης καβίλιας.




Τώρα ξεκινάει, όπως βλέπουμε, η "οικοδόμηση" του ισογείου, με την κατασκευή των τοίχων και τη συγκόλησή τους.


Το "γιαπί" είναι έτοιμο, εχουν μείνει χώροι για δύο μπλακονόπορτες, δύο παράθυρα και μια ακόμα μπαλκονόπορτα στο πλάι.
Όμως το εξωτερικό περίβλημα δεν θα μείνει έτσι.
Θα γίνει στρώση με νέα σειρά από ξύλινα sticks



Εδώ βλέπουμε πως έχει γίνει η νέα επένδυση 


Και τώρα πλέον το Ισόγειο έχει πλήρη εικόνα από "γιαπί".
Είμαστε τώρα έτοιμοι να προχωρήσουμε στις επόμενες εργασίες

Ο ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ στο ΙΣΟΓΕΙΟ και η ΠΡΟΣΘΗΚΗ σε Μπαλκονόπορτες και Παράθυρα





Εδώ βλέπουμε τον πλαϊνό τοίχο στο Ισόγειο με τον χρωματισμό του πλέον με ακρυλικά χρώματα σε Ώχρα και κεραμιδί



Εδώ βλέπουμε την πλάγια όψη με τις δύο μπαλκονόπορτες.

Τώρα έχει σειρά να περάσουμε τις Πόρτες και τα παράθυρα αντίστοιχα.
Εδώ, ομολογώ "έφτυσα αίμα" στην κυριολεξία είτε λόγω απειρίας, είτε λόγω μικρού μεγέθους στους μεντεσέδες και τις βίδες. Πολύ δύσκολη δουλειά που έφερε και αρκετές ατέλειες.



Οι μπαλκονόπορτες έχουν τοποθετηθεί, όπως επίσης και τα παράθηρα και έχει ήδη ξεκινήσει το βάψιμο και η επεξεργασία τους.
Την τελική τους εικόνα θα την δούμε συνολικά στο 2ο μέρος όπου θα έχουμε τον 1ο όροφο ολοκληρωμένο.




Εδώ κλείνω το 1ο μέρος της παρουσίασης και αναμένουμε το 2ο μέρος.


Σχόλια

  1. Έχεις ανέβει επίπεδα, Γιάννη!!!
    Μπράβο για την υπομονή δσου και το μεράκι σου!
    Ανυπομονώ να δω τη βίλα τελειωμένη. Κι ελπίζω τότε να με φωνάξεις να πιούμε καφεδάκι στη βίλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Αλεξάνδρα στο ...ποδαρικό των αναρτήσεών μου για το 2017. Κόπιασε καλή μου....! Φυσικά και η θέση σου είναι δεδομένη. Ευχαριστώ για τα λόγια σου και πολλές ευχές για καλή χρονιά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Γιάννη μου!
    Πολύ καλά τα θεμέλια για να...κτίσεις τη βίλα Τομασίνα :)
    Περιμένουμε το αποτέλεσμα που είμαι σίγουρη οτι θα είναι εκπληκτικό.
    Καλή χρονιά με υγεία, δημιουργικότητα , φαντασία και έμπνευση!! :* :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιορίνα καλησπέρα και Χρόνια σου πολλά....!!! Καλή χρονιά...! ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, τα καλά σου λόγια και το σχόλιό σου κοπέλα μου. Να είσαι καλά και εσύ ότι καλύτερο.

      Διαγραφή
  3. Τι να πω για το μεράκι σου Γιάννη;;;; Περιμένω ανυπόμονα το δεύτερο μέρος Το μόνο που κατάλαβα είναι το δύσκολο της κατασκευής. Όπως λέει και η Αλεξάνδρα έχεις ανέβει επίπεδα όντως. Άντε και σε κουκλόσπιτα που εύχομαι να γίνουν ανάρπαστα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλώς όρισες και εδώ στο ξυλουργικό ...σπιτικό μου. Καλορίζικη για φέτος καλή μου. Ναι ακόμα δεν μπορείς να σχηματίσεις καθαρή εικόνα. Αυτή θα προκύψει καλύτερα στο 2ο μέρος που έχει ήδη ολοκληρωθεί και θα το ανεβάσω σύντομα. Σε ευχαριστώ καλή μου για την παρουσία. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου